Wednesday, March 30

Suddenly terkenang how he treat me time karoke kat the gardens <3 damnnn! Sweet gilaaa kottt :) heee *youuu, thank you for being so so sweeeeeet eventhough adik u ada time tu :) iloveyou to the max!

Thursday, March 24

23rd March :)

yang pastinya semua mesti nak tahu result aku yang 'gempak' tu kan?
HAHAHA tak boleh belah you allllll :D
yela, aku malas nak jawab setiap satu soalan yang sama kat fb tu URGHH -_-'
okey eh, honestly aku tak lah pandai and taklah bodoh okey !
HAHAHA
aku upload gambar jela, if tak nampak pandai2 lah hidup eh :p



im quite satisfied with my results, praises to Allah alhamdulillah <3

xoxo , nurulfizahfirdus

Tuesday, March 22

screaming out loud !

tomorrow will absolutely gonna be 23rd March and urmm, humm, hurmm, SPM results wehh -__-' yeahh, feels like screaming just like this :

scary kan gambar ni? lagi scary hari esok okey, but im cooling down myself fuhhh :)

Sunday, March 20

si penyebok di kalangan masyarakat :l

ye, semua ada kisah cinta tersendiri so biarlah dia nak kecoh kat facebook ke apa ke apa ke en !
dulu mula mula kau bercinta pun kau kecoh satu dunia yela sekarang kau dah dekat lima tahun dengan bf kau sebab tu lah kau tak 'MENGGELABAH' kat mana mana sebab kau dah macam boring dengan bf kau LOSER !